Loppukesän kuulumiset

HEI teille sinne! :D
Siitä on jo tovi kun viimeksi tänne kirjoittelin mitään :D
Teistä jotkut ovat saattaneet odotella jo tiettyjä juttuja ja tässä ne nyt sitten tulee!

Eli mites minun loppu kesä menikään? 

Noh minä aloitin autokoulun! 
Ja voin sanoo että paras autokoulu mitä maa päällään kantaa!!
Autokoulun nimi on AJOÄLY
Siis ihan mahtava paikka! Opettajat ovat mukavia, hauskoja mutta silti vakavia, sillä onhan kyse vakavasta asiasta. Hinta laatu taso on kohdallaan tässä autokoulussa. 
Opettajat tässä koulussa ovat Jussi ja Kimmo


Jussi vasemmalla ja Kimmo oikealla

Eivätkö olekkin mahdottomia karva naamoja? :D
Jätkien lisäksi autokoululla on Sannan niminen ope, mutta hän on ollut nyt mamma lomalla mutta on palaamassa takaisin hommiin tässä ihan lähiaikoina.
Mutta vielä kertauksen vuoksi IHAN MAHTAVA PAIKKA!
Kiitos jätkille jo etu käteen!


Noh onhan sitä tehty muutakin kuin oltu koulussa :D

Kuten Kamyssa
 Siellä on aina yhtä hulvatonta! xD
Sitten siellä on kauniita ja söpöjä ihmisiä joista tässä pari hyvää esimerkkiä -->


Paula ja Kamilla

Sitten yksi päivä sain itkeä ilosta kun kaveri tuli takaisin Japanista Suomeen. Hän on pitkäaikaisin ystäväni. Ollaan tunnettu toisemme ihan taaperoista asti. Ihanaa oli saada hänet tänne takaisin ja kun mä näin hänet niin mun silmät rupesi vuotamaan. Sitten tuli semmonen "APUA MUN SILMÄT VUOTAA!" kohtaus xD  Mutta siitäkin sitten selvittiin elossa.

Ja ja noh sitten on tietty tullu piirettyä jotain hassuja kuvia :'D Mutta niistä sitten myöhemmin ;)

Että sellaista ei mulla muuta.
Artist.L kiittää huomiostanne jälleen!










Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Winter Nekocon Part 1

Mytologiat: Skandinaavinen mytologia

TORSTAI!! HIHIHIII!!