En kadu.. vielä! :D

Hohoijaa!

Niin se vaan kesä tuli ja meni :D Ja huomenna lähden toivottamaan pikkuisia ykkösiä tervetulleiksi Ingmannille. 

Haluutteko tietää mitä oon tehnyt nyt viimeiset viikot? 
Noh minäpä kerron :) Aloitin autokoulun!! Josta kerron sitten erikseen lisää ja tarkemmin :D

Sitten olen maalannut Thranduilin 



 
"Thranduil"
Koko: A2
Tekniikka: akvarellikynät 


Ystäväni tuli takaisin Japanista ja oli minua pyytänyt jo aikaa sitten tekemään hänelle Thranduilin muotokuvan noh minä nohevana tein sen sitten aamulla ennen kuin menin tervetuliais juhlaan jossa oli muuten hyvät ruuat! :D 

Ihan mahtia oikeesti että alkaa koulu!! :D 
Moni varmaan on ihan että hulluko se on, mutta minun on myönnettävä että Ingman on aivan mahtava koulu :)

Mutta, mutta minä en nyt tiedä olenko tehnyt virheen vai mitä??!! Mutta olen siis päivittänyt koneeni Windows 7:ta Windows 10:n Tähän mennessä kaikki on toiminut hyvin eikä tätä nyt edes ole vaikea käyttää kun taas seiskan ja kympin välissä olevia. Olin silleen kun ryhdyin päivittää että mitähän tästä oikein tulee mutta katotaan :D Jossain välissä saatte lukea jotain rage tekstejä :D Phihihiii!

Artist.L kiittää lukioitaan hyvästä kesästä ja innosta lukea tätä blogia!

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Winter Nekocon Part 1

Mytologiat: Skandinaavinen mytologia

TORSTAI!! HIHIHIII!!