Jumalauta että säikähdin!

Huomenta vaan teille kaikille! 

Nyt aamulla töihin tullessani sain kokea sellaisen kauhunhetken ettei mitään rajaa!

Olin kävelemässä Kuopion linja-auto asemalta töihin Kuopion Kansalaisopistolle. Olin ylittämässä sujatietä niin että pääsin siihen keskelle olevalle tien jakajalle ja odotin että siinä vaihtuisi mulle valo vihreäksi. Noh valo vaihtui ja siinä samassa kun lähdin ylittämään suojatietä minun oikealta puolelta tuli autoilija joka pysähtyi minusta 70 cm etäisyydelle. Noh ei siinä vielä mitään mutta auton takana ollut mopoilija törmäsi autoon ja kaatui. Ette usko miten paljon minä säikähdin. Noh kun olin ylittänyt suojatien niin jäin katsomaan miten mopoilijalle kävi. Hän oli jo noussut pystyyn ja ruvennut taluttamaan mopoa tienviereen ja siitä jalankulkutielle. Noh minä menin hädissäni ja kysyin että kävikö pahasti ja sitten se poika katsoi minua ja sanoi että kaikki oli OK. Noh sitten menin seuraavaksi autoilijuan luo joka katseli autoaan siinä mielessä että olikos tähän tullut lommoja. Onneksi kaikki kolme osapuolta säästyivät lommoilta. Minä sitten lähdin siitä jatkamaan työ paikalleni jossa nyt kirjoitan tätä avautumista tästä aamusta.

Mutta oikeesti mä säikähdin ihan saatanasti! Että kiitos Thorin että säilyin hengissä! (ssis sen jumalan ei mun kissan)

Artist.L toivottaa hyvää päivän jatkoa lukioillen.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Winter Nekocon Part 1

Mytologiat: Skandinaavinen mytologia

TORSTAI!! HIHIHIII!!