Kevät....... ahdistus!

Joo morjes taas! 
Mulla tuntuu nyt jumittavan kaikki mitä mie teen.... oon lintasannut kuolusta ainakin kolme päivää eikä siitä mahda tulla mitään!! Ja tää johtuu ihan oikeesti vain siitä, koska on koittanut kevät ja se masentaa minua. Olen siis näitä ihmisiä joilla on ns. kevät masennus. Tää kevät ei vaan ole mun juttu :/ mutta hei kohtahan on kesä...... V*TUT SILLE! 

Mutta hei kyllä tää tästä :D  Pientä hetkellistä takapakkia, mutta ei se haittaa, koska se nyt kuuluu elämään, mutta hei ettei tää nyt menis tähän mun valitukseen haluan taas höpötellä mun pikku kisusista sillä olen tekemässä niistä sarjista..... en nyt lupaa että milloin julkaisen sitä, koska siihen se aina sitten kaatuu, mutta voin laittaa tähän parit kuvat hahmotuksista :D


Herra Odin


Kiilusilmä killiäinen Thor

Tuommoisia söpöliinejä siis piirtelen mutta siitä sitten (ehkä) lisää myöhemmin.

Muuta nauttika te siellä keväästä ja kesästä, koska sitten minun ei tarvitse :)

Artist.L kiittää ja kumartaa!

Kommentit

Unknown sanoi…
Voi miten ihania kisukuvia. Nyt tuli ikävä Odea ja Thoria, pitää tulla pian käymään.
Tervetuloa Thor nunnui mun pään vieressä viimeyön :) Ja ne ovat olleet ihan hassuja kun niiltä lähti pallit pois. >_<

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Winter Nekocon Part 1

Mytologiat: Skandinaavinen mytologia

TORSTAI!! HIHIHIII!!