Tharx!!


OUGHFIYRDTLÖUIH!
;D

Tiijättekö sen tunteen kun piirrät viisi viikkoa samaa hahmoa!! Ei oikeesti siinä alkaa loppumetreillä miettimään et "osaankos mie enää piirtää muuta?" Mutta mun kohdalla tää kyseinen hahmo on OJ:n Thrax. Joo minulla on paha tapa kiinnostua leffojen pahiksista. :D Thrax on kyllä yliveto. Siis oikein kunnon pahis. :D Mä nyt laitan kuvan tähän alle niin tiedätte suurin piirtein mistä puhun.


EIKÖ OLEKKIN NIIN KAUNIS!! :D  Kaveri oli käymässä kun aloitin Thraxin piirtämistä ja sen kommentti oli tämmönen "Sä piirrät hyvin rumia tyyppejä." Vähänkö repesin :D Noh ei Thrax ole mikään ruusunnuppu mutta se on niin siisti tyyppi että pää meinaa ihan levitä :D Siis ihan oikeesti!! Taisin jopa laittaa tänne pari kuvaa jo aiemmin mitä olin saanut aikaiseksi, mutta tämmöistä aattelin teille avautua. :D Löytyykö mulle sielunkumppaneita?? Vai oonko asian kanssa ihan yksin...... en kyllä ihmettelis mutta kuitenkin.. :D
Eipä mulla muuta se olis moro!

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Winter Nekocon Part 1

Mytologiat: Skandinaavinen mytologia

TORSTAI!! HIHIHIII!!