PINKIE!! ;D La-Ke.... kuulumiset!

Pinkie Pie!



Okei mä oon yrittänyt kirjottaa tätä jo kolme päivää ja en ole saanut mitään aikaiseksi. Noh perjantai meni kylillä ja lauantaina aloin katson GOT. Kävin myös lauantaina Kuopiossa kuvaamassa koulutehtäviä torilla -->  

Eikä tässä vielä kaikki :D Kävin myös lauantaina kulttuuriareena 44:sä katsomassa jotain räp esitystä. (luokka kaverini kertoi, että sen poikaystävä on esiintymässä) Siellä oli vain kourallinen ihmisiä mutta musa oli ihan menevää, vaikka en niin räpistä piittaa :D 
Tuossa parit kuvat ---->





Niin tuommoisia juippeja :D Oli aika hyvä meinenki, kunnes oli aika lähteä. Noh mä menin linkka asemalle ja katoin kelloo et hei mis mun linkka on??! Noh päätin tarkistaa aikataulut ja arvatkaa kulkiko linja-autoja enää kello yhdeksän jälkeen illalla..... no EI!! Jos linkka aseman tuolit ei olisi olleet pulteilla kiinni maassa niin ne ois lentänyt komeassa kaaressa. Noh onneksi porukat pelasti kun soitin niille. 

Sunnuntai menikin tässä tietokoneen ääressä...... 

Maanantai, Tiistai ja Keskiviikko (tänään) on sitten ollut pelkkää väsymystä ja vitutusta. Mä oon oikeesti ihan väsynyt tähän hommaan että käämi meinaa palaa. Noh kyllä tää tästä. :D

Mutta eipä mulla kai muuta :)

Se ois moro!


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Winter Nekocon Part 1

Mytologiat: Skandinaavinen mytologia

TORSTAI!! HIHIHIII!!