Suunitelmia ja pettymyksiä...

Heipähei kaikille!

Tämä viikko alkoi varsin lupaavasti kun tajusin, että tänään on Avengers: Age of Ultron ensi-ilta ja mä olin jo niin inoissani kunnes katsoin koulun s-postia ja huomasin, että mulla on samana päivänä kaksi hallinnon kokousta.
....................................................................................

( ^ ylhäällä mun aivokäyrä ^) 

Tuli elen illalla semmoinen jännä olo et hei meenkös mä sit ees siihen leffaan.....
Noh en nyt mene, mutta ei se nyt ehkä olis niin kamalaa sillä voin vaikuttaa niissä kokuksissa aika paljon meidän koulutusohjelmiimme. Joten kokoukset menee näin, että minä hymyilen, pysyn hereillä sillä mulla on vain viiden tunnin yöunet takana ja vastaan vain kun kysytään. 


Eipä minulla ole muuta tällä hetkellä. 

Artist.L kiittää! 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Winter Nekocon Part 1

Mytologiat: Skandinaavinen mytologia

TORSTAI!! HIHIHIII!!