WAU wau... Wou! :)



MORJESTAA!

Voi hyvä luoja että siitä on kauvan kun olen tänne pistänyt mitään! :D
Elämäni on nyt mennyt niin hirveetä ylä ja ala mäkeä että meinaa ihan huimata.



Ekaksikin täytin lokakuun 30 päivä 18-vuotta. Sitten alkoi sattua ja tapahtua....


Hihii.. 
Enpä kerrokkaan vielä kaikkea kivaa tässä heti ;)


Mutta joo kun täytin 18-vuotta kävin suorittamassa inssin ja kerrastahan se meni läpi :D 
Nyt sitten olen ajellut kohta... ööh jotain 2,5 viikkoa.

JA, JA, JA... ja arvatkaapa mitä!? Mä muutan pois porukoilta 15.-16.12.2015!!!!
Maanantaina menen kämppiksen kanssa kirjoittamaan vuokrasopimusta :D

Siis aivan mahtavaa!!
Sitten erosin kirkostakin tässä joutessani..

Oikeesti kaikenlaista on tapahtunut ja tulee tapahtumaan!! 
Ihan tajuttoman jännää!

Että sellaista. :) Olen niin onnellinen että oksat pois!
Tuleva viikonloppukin tulee menemään kivasti, mutta siitä sitten myöhemmin (ehkä) lisää! ;)

Mutta eipä mulla muuta!

Artist.L Kiittää ja kumartaa!

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Winter Nekocon Part 1

Mytologiat: Skandinaavinen mytologia

TORSTAI!! HIHIHIII!!