OMG! HOBBIT!! I made mistake!

   Voi perhana!! xD 


Mä tein tänään virheen, kun avasin digiboxin..... mä aloin katsomaan Hobbittia ja nyt oon hirveissä kikkseissä siitä!!
 Itken suuri piirtein kaikkia paritus kuvia Thorinista ja Bilbosta... Ja sitten on Fili ja Kili...... OMFG! Musta tuntuu siltä että kuolen tähän nojatuoliin missä nyt istun..... 

GOD!!! Mä kuolen!!! ARGH!!!!


Saat kyllä Bilbo olla pahoillas koska mä oon nyt niin kikseissä Hobbitista ettei mitään rajaa!!


Ja sitten vielä mä sekoan Vikings sarjan takia koska......... 

..........RAGNAR x ATHELSTAN...........


ARGH!!
En omista enää minkäänlaista järkeä!!! 


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Joo kai se on  pikkuhiljaa rauhoituttava....
mutta joo.

Artist.L Kiittää huomiostanne!

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Winter Nekocon Part 1

Mytologiat: Skandinaavinen mytologia

TORSTAI!! HIHIHIII!!